Rundtur

Back on the school... Vi drog väl lite över fem och var tillbaka tio över åtta. Hel trevligt. Vi åkte runt överallt, besökte en gammal väderkvarn (mölla) Det var sjukt läskigt, trodde golvet skulle ramla ner ^^ Vägrade gå ut på "balkongen". Sen var vi runt överallt och kollade på allt från Almträd, Fyledalen o.s.v innan vi åkte till ystad och fikade, gick en promenad där och kollade på saker, sedan körde vi runt i Ystad, besökte saltsjöbadet, reglementet, sandskogen(?) Heter det så? Sen körde vi runt lite till på vägen hem. Idag hade vi nationella prov som sagt, men det har jag kanske inte skrivit om innan. ^^ Jodå det hade vi, i engelska, Writing ^^ Tja, jag hoppas jag förstod uppgiften rätt... haha annars blir väl läraren lite snopen när hon ser min text. Det flöt på ganska bra, kom förstås inte på en del viktiga ord som hade passat in som handsken i min text men sånt är livet... Tycker dock 80 minuter är kort tid för en sådan uppgift... Sedan var det kretslopp.. somnade halv på lektionen, toppen när Fredrik ställde en fråga till mig... Hm.. Sandra svarade så bra på den ändå efter mitt lite snabba och halvförvirrade svar. Sedan var det växt och djurliv med Gudrun, halvtråkigt. På onsdag ska vi iväg till Stenshuvud, alla 1:or.. Vi ska fotografera blommor ^^ Men jag måste sticka tidigare, ska ju tävla.. ;D I morgon ska vi iväg och mjölka kossor, dock inte förhand, vilket jag gärna hade testat faktiskt. :) Saknar pållarna, Bonna och my parents. Jag vet att jag inte ens har hunnit vara här ett helt dygn än, men jag är nog en hemma människa, jag trivs när jag kan göra precis som jag själv vill utan att behöva ta hänsyn till någon. Dessutom är vårt rum INTE fräscht... Men en trevlig sak är ju kanske att jag snart får rummet för mig själv..! Josefin flyttar till ett annat elevboende... Då kan jag möblera som jag vill... ;D Mohahah.
Fick veta en sak innan som gör mig jäkligt chockad, men det förklarar ett och annat...


tulpan
Ni Gör Mitt Liv, Ni Är Mitt Liv... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0