Sikta mot stjärnorna

Jaha då har man precis sett Sikta mot stjärnorna ;) Det var haha.. lite speciellt men jäkligt kul. Blev verkligen förvånad när jag kom in i idrottshallen, otroligt fint hade dem gjort det med långbord, levande ljus, blommor och kakor! xD Ja det var bra bidrag och domarna var ju för sköna. DataFilip var där och ja jag vet inte vad han gjorde.. sjöng och drog skämt ^^ Väldigt skoj i alla fall var det, och vinnarna var förstås jord 3:an ^^ Förra året körde dem LGF-dansen, som väl dem flesta känner till, och man kan väl säga att i år var alla kläderna av på alla.. Kul var det. Men publiken kunde ju varit lite mer på tycker man, fy på oss! Hel goda kakor i alla fall och bra uppträdande! Det var helt klart några roliga timmar!

Ja det var ju vårfest i lördags, trevligt trevligt för dem som stannade... Själv fick man kanske lite för mycket av det goda! ^^ Drog hem så tidigt som 11 tror jag? Ja det var kul så länge det varade och det bästa var självklart att alla dem bästa var med <3 Ida, Jennie, Sabine och Carro. Det var heltrevligt. Självklart var dem flesta underbara från klassen där också och andra otroligt trevliga människor antar jag ^^ Nästa gång ska jag verkligen försöka stanna till slutet... ^^ Nåja på söndagen efter lunch då var jag fit for fight igen och jag tränade Heidrún i back-klättring, blev också några galopper på henne, trevligt trevligt.


LGF-dansen
LGF-dansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0