ännu en helg.

Hur kan tiden gå så fort? Skoldagarna bara susar förbi och nu är det bara 2 veckor kvar till skolans sista dag. Och bara tre veckor kvar till praktiken börjar på Fojehof. Det ska bli otroligt Roligt! :) Nu börjar träningen inför lag-sm komma igång, är uttagning den 27 juni? om jag inte minns fel. Jag ska rida T5 och dressyr. Får se hur det går. :) Det känns otroligt länge sedan men samtidigt inte som vi satt på skolan och sa nu är det bara sju veckor kvar, nu är det bara sex veckor kvar.. Det känns så avlägset men är det inte p.g.a. att tiden bara rusat förbi. Det beror nog mycket på typen av lektioner också. En del lektioner har försvunnit från schemat, och engelskan som är de två svåraste lektionerna att genomlida i veckan har gått otroligt snabbt p.g.a att vi varit i stallet nu i 2-3 veckor, och lyssnat på föredrag. Kan inte förstå att det har gått ett helt läsår sedan jag började på Bollerup, det känns som igår som jag kom ut till Vantalängan.
Nej nu får jag sätta fart, ska dammsuga och sedan gå ut och träna Jörgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0