IDAG!

Halv elva började man med att se en film och hoppning och med att sluta tidigare. Kl 1 var det traktorkörning i 1,5 timme, gick rent åt helvete! Mög skit. Sen var man ledig resten av dagen. Den 1,5 timmen och ytterligare någon timme har gått åt till att städa rummet är på bollerup. Det var 1 cm tjockt damm över ALLT, och då menar jag allt. Men nu är det så rent och fräscht! ;D och jag gillar´t. Det ska aldrig bli så smutsigt igen, men blir mkt lättare nu när jag bor själv att hålla reda på sådant. kändes liksom inte ett dugg kul att städa när det inte var jag som drog in skiten... Men nu är allting avskurat, från hyllor, golv, element till alla golvkarmar?, fönstret, borden, lampor o.s.v. Rev upp halva tummen på något, det sprutade typ blod, nej lite överdrivet men det kom mky och det ville inte sluta i första taget heller. nu har jag iaf bara en vägg kvar att skura och det gör jag i morgon. Har möblerat om här! Mysigt. :D hihi. vad har man mer gjort? Jo gått runt på elevboende och äntligen valt rum... knuten blev det på, stor chans att man får där men jaja. skrev inget annat så då får man väl bo ute i en buske. ^^ Sen har alla varit helt flummiga, spelade något spel på antonias och amandas rum. Sanning och Konsekvens var det iaf man fick välja mellan. Isabel skulle skicka sms till folk där hon skrev olika saker, Elin skulle ha en ögonbindel på sig i en kvart så vi fick improvisera och knyta ihop två ridstrumpor, sen fick hon dessutom äta en sjukt äcklig macka som hade legat i kylen så länge att den var stenhård, den tryckte dem ut renost på + makaroner och en massa kryddor och slängde in i mikron Felicia skulle runka av sig själv och låta samtidigt sen fick hon ringa till en pizzeria och beställa pizza som hon skulle hämta om fyra veckor. jag själv skulle gå och knacka på hos någon granne och be om tandkräm. Tyvärr var ingen hemma :( Jag skojar bara, är väldigt lättad över att dem inte var det.. :D haha Och nu sitter man här igen. Imorgon är det möte hemma hos oss. Om lag-sm tror jag närmare bestämt. Så då kommer det väl la lite folk, kan man hoppas. :) Sen är det bara onsdag kvar och då går man till 2! WOHO!!! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0