Irriterad

Ah!! Blev inget möte idag! Så himla störigt!  Nu blir det på onsdag i nästa vecka i stället! Helvete! Jävla skit! Okej JA jag är jäkligt sur nu! Nu hade man ju planerat och sett fram emot detta och så blir det inte ens av! Ridlektion på torsdag, vet inte vilken häst jag ska rida, det får vi väl se. :) Det ska bli väldigt kul, Anna kommer hit och ska hålla lektion här, så kan hon kanske ge lite tips om Heidrún om det inte är så att jag rider henne på lektionen. :) Ja vi får väl la se! ^^ Nu blir det nog ut för att rida Heidrún. Jag fick veta idag att Jessica och pappa hade satt på Fjarki och heidrún täckena igår. Får vi hoppas att dem inte börjar klia sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0