SJUK.!

Halloj! Är sjuk idag! Men just nu är jag ändå på skolan, kom hit kvart över två kanske. Kände att jag var tvungen att vara med på engelskan när jag och Sandra skulle "redovisa". Skönt att det är över! Nu sitter jag och bara tar det lugnt, orkar inget annat, har ont i huvudet och är allmänt hängig, i morse hade jag feber, och det är ju inte kul. Kl fem drar vi i väg till Juliane Klink och hennes islandshästar! Det ska bli väldigt kul. Piggar väl upp när jag får lite islandshästar runt mig ;) Hafdís är släppt på stobete. och hon blir hämtad om 4 månader. Självklart kommer vi att hälsa på henne under tiden också. I morgon gör vi väl ett nytt försök med möte... Jag blir jävligt lack om det blir inställt igen! Sen skiter jag fan i det. Jag vet ju inte ens om Jörgen är redo för tävling. Nåja orkar inte ens tänka idag känns det som, lika bra att sluta ;)

unghästar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0