torsdag


Just nu borde jag egentligen sitta och plugga djurgrund --> prov i morgon.. Men först är det ridning, suck. känner verkligen inte för det! Idag har man bara haft två lektioner och inga har varit ett dugg ansträngande. Först var det svenska kl 8 i morse. Då vi gick igenom satsdelar. Det känns som att jag har ganska bra kläm på det där nu. Sen skulle vi haft matte, men har ingen matte längre eftersom nationella är över ^^ Men jag och Elin jobbade lite med geografin, redovisning imorgon kanske? Sen är det ju egentligenb datakunskap, men den är ju över.. så ingen lektion då heller.. lunch sedan engelska.. Vi visste att Lena var sjuk men det stod att vi skulle ha en annan lärare men ingen dök upp, så vi gick efter en kvart. ^^ Kl 15.00 var det dock dags för stalltjänst vilket vi inte haft på MÅNader! Och nu var det inget alls att göra i princip, de allra flesta hästarna från Bollerup är släppta på bete. Och istället har seminstona intagit boxarna. Många av stona har även föl med sig ;) Så underbara. Så det var ju till att leda in dem. Och sen att fodra. Har börjat läsa Twilight igen ^^ Är på första boken och läser den så fort jag får en chans.. Inte bra för läxläsningen.. Helg i morgon. Träning igår för Anna.. skriver mer om det när jag har tid. gick iaf toppen bra! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0