underbar kväll...

tjola hoppsan, är precis inkommen och har duschat! Halv sex började det med att jag hoppade ner till rummet under mitt. Och där blev jag fast sen under en lååång tid, faktiskt 1,5 - 2 timmar ;O Och det var jobbigt arbete! ^^ felle och jag skrev om blommors olika familjer och släkten medans sandra och elin sorterade in dem i de olika familjerna. Mot slutet blev det ganska flummigt och det slutade med att vi tittade på omgjorda klipp om sagan av ringen. Helt mobbade var dem. Efter det så gick vi till fritids.. nej först pratade vi med elin och isabelle, två helt underbara personer eftersom dem gick med på att bo i dubbelrum nästa år så att jag kunde få ett enkelrum, (självklart är dem ju inte bara underbara för det..) ^^ haha så Sen blev det fritids och skriva in det. Därefter blev det sto. Älskar fölisarna, speciellt Montanas föl. Han är för SÖÖÖT! <3 Men alla hästarna svettades! DEt rann om dem, det var så jäkla varmt i stallet trots att dörrarna stod öppna i varje gång. Sen undrade felle om vi skulle göra djurgrundsfrågorna och det var ju en bra idé, men då kom ett problem nerdunsande i huvudet på mig! Jag hade glömt mina böcker (smart som jag är) i matsalen (rummet med kläder.. vad heter det?) och hur stora är oddsen? Men då kommer Lisen trallandes och ska just Då in i matsalen och låser alltså upp dörren så jag kunde smita in och ta mina saker.. ;P Sen slår vi oss ner vi kosjön.. Helt underbart härliiigt var det! Men lite blött i gräset. Fick ju besök under tidens gång av människor av olika slag. Det var så lugn och mysigt, folk red runt, Lisa kom förbi i sulkyn.. ja härlig stämning helt enkelt! Plötsligt dök Sandra också upp, hon var och red medans vi var i sto. Och nu sitter jag här! Sorry om texten blev lite flummig, men kände för att vara lite flummig... ^^ haha imorgon är det helg! grillfest hos carro. mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0